Crasy as fuck

Hey my corazons! Vaknade hos Cassandra idag. Gårdagen var kaos, haha. Först träffade vi Molle en stund, så jävla söt brud! Sen kom Emelie. Så jag, Emelie, Cassandra & Jimmie åkte till Stenhamra & där mötte vi Emelie2 & Vickan. Lite senare drog vi på fest i Ekerö. Där var det massa folk redan så jag satt och pratade med alla där, men sen slutade det som det slutade sorligt nog.. Jaja det är bara att gå vidare! Sen hela hemvägen så grät jag haha blir alltid så ledsen när någon blir sur på mig, så Viktor försökte lösa det mellan mig och Cassie. Men det slutade endå bra. Min storebror hämtade mig där vid fyra för han skulle till pappa. Han fyller år idag. Grattis pappa älskar dig ♥ Nu ska jag äta sen ska jag till gårn tror jag vi får se. Puss

Viktors bästa låt, tuung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0