Senaste året

Åh får värsta nostalgin asså. Tänker på alla saker som har hänt det senaaste året.. Fyfan vad kul jag har haft. Träffat nya människor, bråkat en hel dock.. Alla fester, snefyllor, gånger i Emils epa eller Timmys bil. Har träffat min soulmate & bästavän Cassandra. Har insett vilka som gör mig illa och inte. Blev kär för första gången i hela mitt liv och också lämnad.. Fått lära mig om saker. På måndag är det ett år sedan valborg förra året. Shit det var kaos, var liten, jag och Sofia sprang runt där. Min första fylla, vad pinsamt när jag tänker tillbaka. Jag var borta hela natten och mina föräldrar vet fortfarande inte vart jag var den natten. Har förändrats så heltotalt alltså. Nu kan jag säga vad jag tycker utan att skämmas och umgås med vem jag vill. Har börjat hänga med mer killar en förut. En ärlig kille är det underbaraste som finns! Skojjar inte. Den här valborg vet min pappa exakt vad jag gör och vem jag ska vara med. Det är lättare att ha en pappa som litar på en. Men det jag ville komma fram till att det här året som gått har varit så jävla kul alltså, helt sinnessjukt. Och snart är det sommar, fyfan vad jag ska fucka. Och den veckan som kommer nu ska bli bäst, först ska jag fucka hela helgen, på måndag ska jag träffa en person och sen är det ju valborg då ska jag fieezta som en galning! Fyfan vad jag är taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0