16-06/12

Hello sweden! Vad gör ni? Kom hem för ett tag sedan. Dem två senaste dagarna har varit rätt ointressanta, egentligen ingenting att säga. Igår sov Nathalie här, gick ut imorse och mötte Isabelle och snackade lite med henne. Och sen kom Natalie också så då gick vi till Kristian woho. Har varit lita knas med saker och ting, kommer inte ta upp i bloggen men en person som står mig ganska nära.. Jaja, det löser sig nog! Btw, det går inte att blogga från mobilen längre och det suger, och jag är inte hemma så mycket så tror inte det kommer bli överdrivet med bloggning liksom.. Nu ska jag ta ut mina linser har haft dem i i flera dagar (!!!) så kommer väl torka ihop eller något. Vi hörs, tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0