Lång lista

KÄRLEK 

Är du kär? Ja
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? Har nog hänt
Är du rädd för kärleken? Ibland


BADGIRL/BADBOY
 

Har du rökt? Jaa
Snusat? Någon enstaka gång på fyllan ja

Däckat? Har hänt

Tycker du att det är coolt att supa? Nej

Kysst en främling? Typ

Gjort ett sugmärke? Jodå det har jag

Pussat en tjej? Ja varje dag

Har du haft sex med mer än 20 Personer? Nejdu

Gråtit inför mer än 10 personer? Jo det har jag

Smygit ut? Haha ja

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Nej

Sovit bredvid någon av samma kön? Hela tiden

Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja finns inget bättre

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Min pappa, storebror, pojkvän & cassie

Gråtit dig till sömns? Jo

Gråtit framför någon du älskar? Hela tiden

Vaknat av att du gråter? Haha ja, fett konstigt

Skrikit ord som hora och slampa till någon? Faktiskt inte!

Slagit någon på skoj? Haha ja

Blivit slagen på skoj? Jo

Varit på sol semester? Ja, sist grekland

Badat i havet? Haha antagligen

Har haft snöbollskrig? Haha ja, skitkul

Inte sovit på en hel natt? Yes

Varit på sjukhuset? Jo det har jag

Sovit i över 12 timmar? Haha standard de är lov mannen

Sett en film mer än 10 ggr? Haha ja, har favoritfilmer som jag ser hela tiden

Varit ute en hel natt? Ja

Bråkat med en vän? Jo det har jag

UTSEENDE
 

Hur lång är du? typ 160, lång jag vet

Ögonfärg? Blåa

Hårfärg? Ljusbrunt, snart blond

Stil? Min egen, vet inte

Är du nöjd med ditt utseende? Förut var jag inte det, men sen jag träffade min älskling har jag börjat bli det

Är du mogen? Ja, får höra det ofta att jag är mogen för min ålder

FRITID 

Du har varit på läger? Nejdu

Du kör handboll/basket? Har gjort faktiskt! lol

Du kör fotboll/innebandy? Har spelat fotboll

Du är ofta med kompisar? Everyday

 

DU TYCKER OM ATT... 

Kramas? Jaa

Kyssas? Med min älskling ja

Prata? Ja, fast inte alvarliga saker hehe

Sova? Det äger

Gå upp tidigt? Noo i hate

Lyssna på musik? typ mitt liv så aa

Vara ensam? Usch och blä hatar det!

Att vara kär? Älskar det

Vara i skolan? Nej

Kolla på film? Ja, bästa som finns typ haha

 

HYGIEN 

Hur ofta duschar du? Varannan dag

Använder du deo? Jepp

Brukar du borsta tänderna varje dag? Man är väl fräsch så aaaa

Använder du parfym? Yes i do, eller bodysplash

 

DU FÖREDRAR 

Cola/Fanta? Cola

Tv/Data? Dator! klarar mig inte utan min macis <3

Blå/Rosa? Pink

 

FRÅGOR 

Vad tycker du om kärlek? Sorlig och överskattat men endå det bästa som finns

När kramade du någon sist? Today

Saknar du någon speciell person? Min pojkvän

Har du svårt för att bli kär? Trodde det, men nej. Faller ganska lätt

När kysste/hånglade du med någon sist? Söndags

Är du singel? Upptagen

När fick du senast en komplimang? Nyss

 

HAR DU NÅGONSIN... 

Varit medvetslös: Yes

Hånglat med nån riktigt ful: Haha ja

Hånglat med fler än 50 pers: Nej aldrig

Gjort något riktigt dumt: tyvärr

Gjort något du verkligen ångrar: njaa tror inte det

Varit nykter på någon nyårsafton: Ja när jag var mindre? haha konstigt annars

Åkt ambulans: Ja

Gjort nåt olagligt: Haha a

Skämts över dina föräldrar: Över mamma ja

Sagt jag älskar dig och menat det: Självklart

Tagit droger: Testat

Vilka kläder sover du i: naken yeeeah

Vad hatar du verkligen: manipulerande människor

Har du varit kär i någon du inte haft chans på: yes

Är du ensam nu: nej min kisse är här

Vill du gifta dig: Självklart

Vill du ha barn: Ja!!!!!

  

SENASTE PERSONEN SOM... 

Du sov i samma säng med: Min boyfriend

Såg dig gråta: Emil

Fick dig att gråta: Bråk

Smsade dig senast: Natalia

Kramade dig: Kristian

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG 

Gråtit: Nepp

Kramat någon: Ja

Pussat någon: Ja, emelie hihi

Köpt någonting: aa

Sjungit: Hela tiden!

Saknat någon: ja

 

HAR JAG? 

Digitalkamera: system

Telefon på rummet: Nej, mobbat haha

Egen dator: yes

Könssjukdom: haha nej

Bra kompisar: dem bästa

Tar du receptbelagda mediciner: kan lyckligt säga nej

Tyckte att bilden var ganska gullig, som en familj typ. Älskar dig emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0