Imorgon är det helg

Hej bloggen! Idag är det torsdag, en dag närmare fredag, yeah! Händer imorgon då? Alla ska väl vara i stenbrottet i guess. Igår var jag hemma, orkade inte gå på idrottsdagen och spela fotboll hela dagen, laaame. Jag åkte hem till Cassie och tog hand om min sjukling <3 om jag blir smittad dör jag. Kom hem vid halvåtta, då hade mamma kommit hem. Hon hade köpt kläder åt mig, woho. Vid nio gick jag ut och mötte Natalie sen gick jag hem till Dane en stund kom hem typ halvelva. Och yes, jag måste skriva i precis detalj vad jag har gjort, fett tråkigt med folk som ba " a jag var i skolan  " man ba å sen? Haha skitsamma. Nu sitter jag och dricker nutrilett skit, chokladsmak ganska god endå. Blir mätt iaf, ska gå till skolan om typ en halvtimme. bjuder på en softish låt sålänge puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0