things i love about boys

Gentlemen. Finns inget bättre en killar som betalar allt och gör allt för att man ska känna sig som en prinsessa. Lagar middag, betalar taxin eller småsaker som skjuter in stolen eller öppnar dörrar
• Killar med skägg. Åh gotta love it! Sjukt manligt och sjukt snyggt. Jag dör för killar med skägg
Badass killar. Asså fallar alltid för den busiga killen med glimten i ögat, dem är oftast roligast och vågar göra mest saker, badboys skare va
• Efterblivna killar. Missförstå mig inte. Men dem är så söta! När dem försöker förklara något som man inte fattar, eller berättar efterblivna saker, ååh dör så gullii
Rakade killar. Dem flesta rakade killar är så sjukt jävla fina. Killar med hår är gulligt, men snyggare utan
• Som ger en mycket uppmärksamhet. Jag är sån person som alltid vill mysa och gosa och pussas. Visst kan bli jobbigt ibland sådär men killar som alltid vill kramas och bär runt än är bäst
Tatueringar & piercingar. Tatueringar på bröstkorgen eller halsen är så galet snyggt. Eller en piercing i bröstvårtan eller tungan, fint som fan
• Pojkar med humor. Det är ett måste, roliga killar är det bästa som finns. Sånna som får en att skratta hela tiden, love it
Fina leenden. Åh döda mig, när en kille ler och är sådär skitsöt är det finaste alltså, har redan hittat min kille med det underbaraste leendet i världen
• Killar som älskar barn. Finns det något mer attraktivt? Skulle inte tro det! Många tjejer måste väl hålla med mig där? När man ser en kille leka med ett barn och man vill bara gå fram och kasta sig på honom
Fina ögon. Blåa helst, som lyser, finaste
• Killar i uniform. Något jag har fått för mig bara, särskilt militärer och sjömän, grr
Fin klädstil. Ingen kille som går i mjukis kläder varje dag, han ska ha stil!
• Muskler. Vem gillar inte det liksom?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0