Ny header

Hej kära vänner. Sitter i skype med Anastasija, har gjort det i kanske en timme. Har gjort en ny header, vad tycks? Är ganska nöjd iallafall, det som räknas ;) ska dygna inatt iallafall, för då kommer jag upp på måndag till skolan.

Dem senaste dagarna har jag varit med Cassie as usual.I torsdags var vi på minnesplatsen för Fanny med Jimmie och Emil, vi tog en sista cigg som ett farväl. Sen åkte vi till Jessis torp och krökade, sen sov vi hemma hos Jimmie. Dagen efter var vi bara hemma, sen på kvällen åkte vi till Jesper, och såklart så missade vi bussen när vi skulle hem så vi fick gå från Troxhammar till stenhamra mitt i natten i snöstromen utan jacka. Aldrig kännt sån lättnad av att se mitt hus förut alltså. Helt galet, jag la mig i duschen med kläderna på, sen svimmade jag och spydde. Haha härdad tjej.se. Låg och skakade i en timme sen somnade jag. Ikväll har vi varit på gården i Stenhamra. Ska somsagt dygna men vi hörs senare eller imorgon. Bless

Bästa människorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0