Vad är det med oss tjejer?

Blir så irriterad! Tjejer är konstiga, jag hatar tjejer i allmänhet, dryga och tar alltid ens killar. Okej mina närmsta vänner och folk jag inte känner så bra. Men flera tjejer i grupp som är "bästavänner" uewww det är det värsta jag vet. Sen så förstår jag inte hur vi tänker? Först är man vänner, säger att man inte snackar skit om den personen sen går man till nästa person och säger samma sak och snackar skit endå? asså va? Eller när man gillar samma kille och säger att det är bra att vi tjejer håller ihop och att båda har släppt honom, sen en vecka efter så har båda varit där igen. Fan för oss tjejer, vi är jobbiga, snobbiga och otrevliga. Ska börja leva med pojkar, dem kanske är omogna men fan mycket roligare sällskap vill jag lova!
Jag och min bästavän någonsin (Förutom cassandra)

Kommentarer
Postat av: Anastasija

De du skrivit stämmer in på dom flesta tjejerna (även mig) men glöm inte att de också stämmer in nästan till 100% på dig också.

2012-06-20 @ 16:54:25
URL: http://fluffigaste.blogg.se
Postat av: Barbapappa

A slow-clap for our fellow man, who has fallen into the friendzone... :'(

2012-06-21 @ 14:49:25
Postat av: jenpan

syftar du på några speciella tjejer nu eller?

Svar: om man läser mellan raderna så vet du nog vad jag syftar på. I allmänhet är dock alla tjejer såhär och inget illa menat mot någon
None None

2012-06-23 @ 16:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0