Bästa helgen ♥

I fredags efter jag hade varit i skolan mötte jag Isabelle i centrum, vi åkte till stan och jag köpte skorna som jag nämnde i nått inlägg under. Vi åkte hem tillsammans med Cassie, men hon skulle på middag så jag och Isabelle mötte martin och sen Emil. Vi var ute ett tag sen åkte jag och Emil hem till honom, kollade på skräckfilm sen somnade vi. Igår så vaknade vi vid tolv kanske, åkte hem till hans pappa och städade ur hans epa, mycket gamla minnen från den alltså. Sen åkte vi till Ekerö, mötte Molle & Cassie. Sen gick vi hem till Janette och satt på hennes baksida och bara softade. Kom hem till honom igen vid nio på kvällen, satt på hans altan nästan hela natten. Badade i hans pool vid tolv på natten också, han tvingade i mig haha :( men det var mysigt, sen somnade vi till en nalle puh film i hans säng, haha så söt♥ Idag gick vi upp vid ett, åt frukost sen gick vi upp och köpte glass, jag gick hem för ungefär en timme sedan. Saknar honom redan..


15 cm högre ba baaam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt dessa snyggingar? :)

2012-05-27 @ 17:42:43
Postat av: Anonym

Svar : dem kommer från Belle shoes :)

2012-05-27 @ 18:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0