Fuck det här..

Shit , varför är det så svårt för? Alltihop liksom? Jag vill inte va vuxen, vill inte va kär. Liksom vill vara 3 igen och vara tillsammans med den killen jag trodde jag skulle gifta mig med som nu är min bästavän som jag aldrig skulle kunna ha ett förhållande med. Jag minns allting asså , när vi lekte bröllop, kung och drottning, vi sov hos varandra varje dag och vi var tillsammans från födsel till typ 4an? Haha saknar tiderna fan. Och nu ba kommer allt över en, blir kär och allt är fett underbart, sen ba blir allt knas. Men han är fortfarande den enda för mig no matther what. Han är det finaste gud har skapat enligt mig och jag trodde verkligen det skulle hålla. Varför är jag så fucking naiv hela tiden? Haha, så befängt. Men det är honom jag alltid kommer vänta på , som jag alltid kommer finnas för och kriga för. Även om jag vill ge upp, känner det ibland typ 10 gånger om dagen så tänker jag 100 gånger att jag klarar det. Jag kan vänta, och kommer få träffa dig snart igen. Fett jobbigt, fuck kärlek. Det är sämst, men endå fett fint. Shit ska fan skaffa flickvän, dem luktar gott och sviker en aldrig. Peace

Haha bebis, saknar våra tider bror ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0