9 fakta om mig, godnatt

  • Jag hatar strumpor, det värsta jag vet. Har aldrig det när jag är hemma, fattar inte folk som tycker det är skönt?
  • Jag har varit blondin, svarthårig, blondin och rådhårig
  • Jag får ofta komplimanger för mina ögonfransar
  • Min favorit serie är entourage, kanske för att Vine är galet snygg
  • Är väldigt spontan, skulle kunna åka till stan nu om jag kände för det liksom
  • Är bortskämd, då menar jag inte bara med saker, men med livet. Har världens skönaste vänner, underbar familj och är kär i världens bästa pojke ♥
  • Min största dröm är att bli sjöman
  • Jag är så jävla skön
    Bild från i vintras på mig och världens bästa Curry ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0